diumenge, 25 de novembre del 2012

SABATILLES D'ESTAR PER CASA

Aquest parell de sabatilles estan fetes amb un sol cabdell de llana de 100 grs, no massa gruixuda. Em va costar 2,5 euros.
Hi ha unes tres hores de feina, però val la pena, especialment per a una tarda de diumenge casolana. Ja sabem que sempre hi ha feina a fer, però aturar-nos i fer relaxadament alguna cosa manual és una magnífica teràpia.

no sé si sabré explicar-vos com estan fetes, perquè són "autodidacta" amb ajuda d'internet, sobre tot.

Comencem fent lo que es diu un crcle màgic (círculo mágico). Trobareu un munt de vídeos a youtube. Per fer aquestes, que són d'home, vaig fer el cercle amb 8 punts.
La primera passada és doblant cada punt, la segona, doblant un sí i un no, la tercera, dos sense doblar i un sí; la quarta tres sense doblar i un sí, i la quarta, quatre sense doblar i un sí.
A partir de la cinquena passada, ja no incremento, però ho faig amb punt doble.

Vaig fent passades i priovant sobre el peu fins que la sabatilla arriba just abans del turmell. Llavor ja no tanco la passada, deixo uns 12 punts sense fer i a aprtir d'allà anem sumant passades al rectangle.

Al final, ho torno a provar i si ja és la mida, ajunto el rectangle.

Si em coneixes i tens ganes de fer-ne, dism-ho personalment i t'ho ensenyo, perquè és molt fàcil veient-ho. I si no, busca per internet i aplica el teu propi disseny (com aquest, que el vaig fer ajuntant vàries idees).

Ànims!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada